2013. február 13., szerda

Díjeső *-*

Sziasztok!
Először is elnézést, amiért csak most tettem ki a díjakat, amiket kaptam, de hogy őszinte legyek az elmúlt hetekben meghalni nem lett volna időm x'D
Ezért szeretnék mindenkitől elnézést kérni, akitől díjat kaptam és hálásan megköszönni, hogy gondoltak rám <3
 
A Top Secret díjat még egyszer megkaptam, ezúttal Rosalice-től, akinek nagyon de nagyon köszönöm, de még egyszer nem írom le ugyanazokat, mint eddig, remélem nincs harag <3
A Liebster Awardot már egyszer régen már megkaptam, de most is örömmel fogadtam. Köszönöm szépen Rekaa888-nak, Hope-nak és Rosalice-nek.
 
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

 
11 dolog rólam:
1. Kék a kedvenc színem.
2. Imádom a havat
3. A könyveket preferálom a filmekkel szemben.
4. Kezd idegesíteni, hogy minden történetben a főhős egyszerre két "embert" szeret. Könyörgöm legalább azt lássuk be, hogy nem ugyanannyira szereti őket!
5. Kishitű vagyok.
6. Szeretem, ha hagynak nekem elég teret kibontakozni.
7. Ki nem állhatom ha irányítani akarnak.
8. Remekül be tudom osztani az időmet, bár ezt ti nem mindig észlelitek de azért a mindennapjaimra jellemző :D
9. Szeretnék egyszer férfi főszereplős történetet írni, igazi rossz fiúkkal *-*
10. Úgy érzem mélyponton vagyok és ez elég szar felállás.
11. Hamarosan (még nagyjából másfél év) ki kell repülnöm a családi fészekből és ez kettős érzésekkel tölt el … 


 
Rosalice kérdései:
1.Melyik a kedvenc évszakod és miért? Nincs kedvenc évszakom, mindegyiket szeretem valamiért. A tavaszt mert gyönyörű, az őszt mert színes és mert akkor születtem :P a telet mert imádom a hideget és a havat, a nyarat mert akkor nincs suli :D
2.Kedvenc hobbid? Miért? Nos, az olvasáson, íráson kívül imádok gyöngyöt fűzni és üvegfestést csinálni, szóval szeretem a kreatív dolgokat.
3.Van háziállatod? Ha igen, milyen? Nincs sajnos, de szeretnék.
4.Ki a kedvenc énekesed/bandád? És mi a kedvenc számod? Húú ez nekem folyton változik, a favoritok Avril, The Frey, Simple Plan, 30 seconds to Mars, Hurts.
5.Mit szeretnél elérni az életben? Ez sokaknak valószínűleg közhelynek hangzik, ez a boldogságot.
6.Ki a legfontosabb személy az életedben? Édesanyám <3
7.Mi az oka, hogy írni kezdtél? Nincs különösebb oka, csupán egy elhatározás volt, de nagyon örülök neki, hogy elkezdtem.
8.Vámpír vagy vérfarkas lennél legszívesebben? Vámpír *-*
9.Mi a kedvenc filmed? Remek kérdés. Nem tudom, imádom a Harry Potter filmeket, a Kört, a 10 csapást és még sok más filmet. Általánosságban fantasy-t, sci-fit thrillert vagy horrort nézek.
10. Szerinted könnyen vagy nehezen barátkozó típus vagy? Sok mindentől függ, de úgy gondolom könnyen barátkozó típus vagyok.
11.Mi a legnagyobb vágyad? Sikeres és boldog életet szeretnék élni.

 
Rekaa888 Kérdései:
1., Hogy hívnak? Zsófi a rendes nevem, nem a kedvencem, de megbékéltem vele :D
2., Mi a kedvenc színed? Kék *-* imádom, minden árnyalatát.
3., Melyik a kedvenc állatod? Miért? Húú állatbarát vagyok, öhm imádom a bogarakat és a csúszómászókat is ( csak a madarakat nem xD) de leginkább talán a mókusokat, olyan édesen esznek *-*
4., Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?/Mivel foglalkozol? Egyenlőre tanuló vagyok, és tanár szeretnék lenni ha felnövök.
5., El tudod magad sírni megható történet láttán? Elképzelni el tudom, de hogy ez meg valósuljon nincs túl Nagy lehetősége, de bármi megtörténhet …
6., Ki a kedvenc Twilight szereplőd? Miért? Remek kérdés. Általánosságban jacobon, Edwardon és bellan kívül mindenki más xd ez gondolom nem túl szokványos, de így van. Talán leginkább Carlisle-t imádom, imádom a karakterét, és azt, hogy ekkora akaratereje van.
7., Mi/Ki ösztönzött az írásra? Nem volt senki sem, aki tudott volna róla, hogy vannak ilyesfajta indíttatásaim. Igazából csak annyiból áll a történet, hogy megfogadtam magamnak, hogy valami újba kezdek, amihez van kedvem és ez lett belőle.
8., Szerinted milyen egy jó barát? Őszinte, megértő, szókimondó, olyasvalaki, aki kerek perec kimondja mi a gáz és ha kell fenéken billent, hogy tisztán lássunk.
9., A saját történetedből ki a kedvenc szereplőd? Oh, remek kérdés, az Inscrutable-ből természetesen minden karakteremet szeretem egy kicsit vagy azért amilyen, vagy azért, amilyen lesz vagy csak azért mert kever egyet a katyvaszon … A kiemelkedően kedvenceim Bella, Carlisle és Aro.
10., Mi a kedvenc zenéd? Gyakorlatilag mindent meghallgatok és a kedvenceim naponta, de legalább hetente változnak. Jelenleg a kedvencem a 30 seconds to Mars-tól a Hurricane c. szám.
11., Melyik országokban jártál? Melyik tetszett a legjobban? Nos, idáig voltam Ausztriában, Olaszországban Görögországban, Belgiumban és Angliában, idén nyáron pedig Horvátországba megyek. Tyű melyik tetszett a legjobban? Mindegyiket imádom. Olaszországhoz kötődik a gyerekkorom, mivel minden évben odamentünk, így vagy 8-szor biztos voltam ott. Görögország mitológiáig és gyönyörű épületei meg persze a tengerpartja tetszik. Angliában pedig gyakorlatilag minden, most élem épp az angol korszakom, amikor minden bejön, ami angol … :D
 

Hope kérdései:
1.Sportolsz valamit? Sajnos egészségügyi problémák miatt nem, de régebben táncoltam, kosaraztam és röpiztem is ( na jó csak 2 hónapig xD)
2.Játszol valamilyen hangszeren? Nem, de imádom a zenét.
3.Szereted az állatokat? Igen imádom őket, a madarakon kívül mindet.
4.Mióta írsz? 2 éve és nagyjából 3 hónapja :D
5.Mi ösztönzött arra, hogy mással is megoszd az írásaidat? Újba akartam kezdeni és úgy gondoltam, hogyha akad csak egyetlen egy ember, akit érdekelnek az agyszüleményeim, az megtalálhat, ha úgy alakul.
6.Milyen filmet néztél utoljára? Utoljára egy Thrillert néztem pontosabban hétfőn xD a címe pedig Börtön a pokolban.
7.Van kedvenc színészed? Ha igen, ki ő? Kimondottan nincs.
8. Milyen a kapcsolatod a szüleiddel? Édesanyámmal élek, remek a kapcsolatunk, bár sokat veszekszünk, de csak mert a problémáinkat egymáson töltjük ki …
9.Kedvenc időtöltés? Barátokkal lenni, Olvasni és zenét hallgatni, persze az írás mellett.
10.Kedvenc étel? Rántott hús krumplipürével *-*
11.Hiszel a szerelemben? Igen hiszek, nem vagyok valami romantikus forma, de hiszek benne.

 
11. Kérdés:
1. Mi álmaid munkája?
2. Melyik ország áll a szívedhez a legközelebb (természetesen adott esetben a származási helyeden/lakhelyeden kívül)?
3. Mi/Ki adja neked a legtöbb ihletet?
4. Ha lehetne egyetlen egy kívánságod, mi lenne az? ( a még több kívánság nem játszik :P)
5. Milyen fajta filmeket szeretsz?
6. Van kedvenc énekes(nő)d/ együttesed? Ha igen ki/kik?
7. Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?
8. Könyveket vagy filmeket szereted jobban?
9. Melyik filmből/könyvből/sorozatból és ki áll hozzád a legközelebb?
10. Milyen természetfeletti lény lennél?
11. Melyik zeneszámot/filmet/könyvet ajánlanád az olvasóidnak vagy nekem?

És végül, de nem utolsó sorban:
Nagyon szépen köszönöm Hope-nak és Rekaa888-nak!
Szabályok:
1.Másold át a képet és a kérdéseket a blogodra!
2.Minden kérdésre őszintén válaszolj!
3. Add tovább a díjat 7 személynek!
4. A díjat visszafelé nem lehet adni, viszont többször meg lehet kapni.


Kérdések:
1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
Szeretem a Forma1-es Alonsonak drukkolok, szóval aszem vele.

2. Miért vele?
Mert ő a kedvencem.

3. Milyen az álomrandid? (Hová mész és kivel?)
Úgy gondolom, hogy minden randi álom randi, ha azzal vagyunk, akit szeretünk.

4. Milyen számodra a férfiideál?
Jó és rossz keveréke, de kimondottan nincs ideálom.

5. Álomlánykérés?
Ilyesmi nem gondolkodtam.

6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Igen, most, bár néha adódnak ezzel problémák, de hát mindig vannak bukkanók, nem?

7. Miért szereted a Forma1-et? (Ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Mert imádom a gyors autókat és a sebességet.


8. Van szerencseszámod/tárgyad?
A egy kicsi plüss nyuszim, amit elsős koromban kaptam. De szerencseszámom nincs.

9. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Hát egyáltalán nem. Igen, néha sminkelek, ha olyan kedvem van, de alapozótól egyszerűen viszolygok, nekem már az túl mű. Cipőm mondjuk van pár, nem sok és főleg sportcipők, összesen 3 magassarkúm van, amiket ritkán hordok. A csajosságom a körmeiemben nyilvánul meg igazán, mert imádok körmöt festeni de nagyjából ennyiből ki is fújt xD


10. Mindent meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Anyukámmal élek, apukám meghalt. Így nyilvánvalóan anyumhoz állok közelebb. És igen, úgy gondolom mindent el mondhatok neki és általában el is szoktam.


11. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma1-es futamot? (a legelsőt)
Nos ez anyuhoz vezethető vissza. Anyukám is imádja és a keresztapám és a fogadott papám és pár haverom is. De még kiskoromban anyum nézte aztán szépen átragadt rám is ez a szokás :D

Mivel  így sem tusom kinek küldeni a díjakat, ezért mindkét díjat szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése