2012. november 26., hétfő

Hálám üldözne, ha ...

Sziasztok!
Nos, nem igazán tudom, hogy tudjátok-e vagy sem, de a lényeg, hogy részt vettem egy novellaíró versenyen. Sajnálatos módon ez a verseny nem indult el :( Nagyon sajnálom, de Majomka ennek ellenére kitette a novellámat amiért kaptam tőle egy „díjat” vagy inkább, mivel nem volt verseny emléklapnak nevezném.  

Még egyszer hálás köszönetem Majomkának, hogy még így is fordított időt a novellámra <3


És szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani a novellámat. Ami NEM fanfic, hanem sajt kreálmány. Mielőtt bárki megkérdezné, természetesen fantasy-ról van szó és vámpírok is vannak benne, még ha nem is a megszokottak. Mivel ez az első olyan novella, ami nem fanficre épül, ezért igazán hálás lennék, ha bekukkantanátok Majomka blogjára és elolvasnátok. Esetleg megdobnátok egy-két véleménnyel. Akár chat-ben, akár itt a bejegyzés alatt. 

A novellámról ....  
Témája: Bosszú 
Címe: After world 
Stílusa: öhm, mondjuk úgy, amolyan megszokott, rám jellemző, bonyolult, kevés érzelem, sok "akció" ...  
És két kép, ami passzol a story-hoz:



Kérlek szépen titeket, ha időtök engedi, akkor nézzétek meg. Nagyon hálás lennék nektek néhány véleményért :)
Puszi <3

2 megjegyzés:

  1. Szia Lily!

    Én elolvastam a novelládat, nekem nagyon tetszett. Ez a bosszú dolog... hát kemény kicsit, de végül is van oka rá.
    Aztán, hogy a démonok az egész tábort elpusztítják, és csak ők ketten maradnak... Még több ok a bosszúra. Már a szülők és a démonok is.
    Aztán ott az a fiú, akivel ketten elmennek egy másik táborba, aztán egymásba szeretnek. Milyen romantikus. :D
    Nagyon jól kitaláltad, érdekes volt, jók voltak a szereplők. Szóval imádtam! :)
    Sugárzott róla az, hogy bosszú témakörben írtad. Tökéletes volt, úgy ahogy volt. Szerintem is, ha elindult volna a verseny, esélyed lett volna az ősz novellaírója címre! :)
    Puszi: Rekaa888 :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Rekaa888 :D
    Nagyon hálás vagyok, hogy szakítottál rá időt <3
    Örülök, hogy neked is tetszett a novellám, rengeteget csiszolgattam, mire ilyen lett és én büszke vagyok rá még ha nem is a legjobb, de nekem az írásaim közül ez tetszett a legjobban örülök, hogy más is hasonlóan vélekedik róla :D
    nos igen nem éppen egy könnyed novella vannak benne durvább részletek ...
    Nekem ez a téma állt legközelebb hozzám - már nem úgy, nem vagyok valami haragtartó személy, nagyjából 2 percig tudok igazán haragudni bárkire is :D - de úgy gondoltam nekem azok a történetek jelen esetben novella megírása könnyebb, amiben több akció lehet ... :D
    köszönöm szépen *-* hidd el rengeteget szenvedtem velük, úgy értem igazából a két főszereplő körül zajlik minden és így a többiek kevésbé kézzel foghatóak, nehéz volt másokat is így beleírni :D
    nagyon szépen köszönöm <3 ez sokat jelentett nekem <3
    puszi<3
    xoxo

    VálaszTörlés