2013. június 15., szombat

Díjak *-*

Sziasztok!  

Rettenetesen restellem magam, hogy csak most tettem fel a díjakat, amiket kaptam ...
 

A Libster díjat nagyon szépen köszönöm Hope-nak! 
 
Szabályok!
1. Küld tovább öt embernek!
2. Válaszolj a feltett kérdésekre!
3. Mondj magadról nyolc dolgot!
Hope kérdései:
1. Van-e tetoválásod vagy piercinged?
Nincs, de szeretnék tetkót *-*
2. Ki a kedvenc zenészed?
Remek kérdés, őszinte leszek, fogalmam sincs, mostanában főleg együtteseket hallgatok, de azok közül sem tudnék választani.
3. Milyen könyveket olvasol?
Alice Hoffman-tól A tizenharmadik boszorkányt olvasom ( nem igazán tudom ajánlani, nekem nem nyeret el a tetszésem)
4. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal?
Úgy gondolom nagyon jó a kapcsolatunk, persze vannak súrlódások, de ez szerintem mindenkivel előfordul.
5 Szereted az állatokat? Van-e kedvenced?
Igen, szeretem az állatokat (a madarakon kívül) Kedvencem nincs, per pillanat pókot szeretnék, de anyu persze nem engedi …
6. Milyen filmet néztél utoljára?
Moziban? A burkot láttam. Itthon pedig a Pengét.
7. Sportolsz valamit?
Sajnos egészségügyi problémák miatt nem sportolok …
8. Mennyi időt töltesz a családoddal?
Édesanyámmal próbálok a legtöbb időt tölteni, de sajnos ez nem túl sok, mivel sokat dolgozik, nekem meg sok iskolán kívüli elfoglaltságom van, na meg ott vannak a haverok is.

8 Dolog rólam:
1. Utálom ha fotóznak.
2. Irtózom a madaraktól.
3. Nem vagyok valami nagy Facebook-használó, valahogy nem tudom lekötni magam, inkább Twittert használok.
4. Eléggé izgulós típus vagyok.
5. Imádom a pörgést, az elfoglaltságot, amikor tényleg kihasználom a napjaimat és nem fecsérlem el.
6. Néha hadarok, általánosban emlékszem mindig ezt fejlesztettem xD
7. A legnagyobb félelmem, hogy elvesztem anyukámat.
8. Az Euróvízión Azerbajdzsánnak szurkoltam, imádom a számukat, bár eléggé nyálas …

Viszont úgy gondolom, hogy ezt a díjat mindenki, akinek küldeném, már megkapta legalább egyszer. Így nem küldöm tovább, remélem megértitek. 

 
És a másik díjat is nagyon szépen köszönöm Hope-nak! <3



Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma!
3. Egy- egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról. 

Akiknek küldöm: 
1. Becca W és Lorelay Evan közös blogjának
2. Jennifer Secreto blogjának
3. Dina Winchester blogjának
4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése