2013. szeptember 4., szerda

Díj

Sziasztok! 

Újabb Libster díjakkal lett gazdagabb a blog, amiket hálásan köszönök Réka H. - nak és DestinyHope-nak! 

Mint azt már írtam, ezt a díjat már ezelőtt is megkaptam és tovább is küldtem, így most nem teszem, de ha valaki szeretné, akkor vigye csak, mert minden blogger megérdemli!

Réka H. kérdései: 
1., Ki a kedvenc íród?
            Hűűű, ez egy remek kérdés. Azt hiszem nem is tudok választani. Per pillanat Karen Marie Monin és Sarwat Chadda a favoritok.
 
2., Ha szereted a Harry Pottert, hány évesen "szerettél bele"?
              Igen, szeretem, van is ilyen témájú blogom. Mikor kijött az első film, akkor tetszett meg. Azt hiszem akkor 6 éves lehettem. 

3., Történt olyan, hogy az egyik szereplődet magadról mintáztad?
         Általában egyes reakcióim és néhány tulajdonságom jelenik meg a főszereplőimben, de egyiket sem mintáztam teljesen magamról. 

4., Ha van, mi a kedvenc időtöltésed?
            Zeneeee *-* Imádok zenét hallgatni és olvasni (meg persze írni). Néha, ha olyan hangulatom van, akkor gyönygöt fűzök vagy üvegfestékkel festek. 

5., Kinek érdekel jobban a véleménye az írás terén: az ismeretleneké vagy a barátaidé?
          Mindenki őszinte véleménye érdekel és ugyanúgy megszoktam fogadni őket. De persze ha választani kell, akkro a barátoké kicsit jobban.


DestinyHope kérdései: 
1. Miért kezdtél írni? Mióta írsz?
        Mielőtt elkezdtem volna írni, jó ideig gondolkodtam az ötleteimen, végül csak úgy bumm bele a világba nekiláttam az első blogomnak, mindennek decemberben lesz három éve.


2. Honnan szerzed az ötleteket, honnan merítesz ihletet, egy-egy újabb történethez, vagy novellához?
        Általában könyvekből, néha zenékből is. De a könyvek nagyobb hatással vannak rám. 

3. Novellád, vagy történeted van több?
         Azt hiszem novellám, amiknek egy részét versenyekre írtam, de egyébként történet párti vagyok. Úgy értem, szeretem kifejteni és csűrni csavarni a dolgokat. 

4. Milyen zenéket szoktál hallgatni írás közben?
           Igazából a heavymetal-on kívül bármilyet.

5. Mit olvastál utoljára?
           Utoljára Böszörményi Gyulától olvastam a 9...8...7 c. könyvet, per pillanat Sarwat Chadda-tól olvasom az Éjistennőt.

6. Ki a kedvenc karaktered?
           Egyik karakterem sem tökéletes, mert a világban nem létezik tökéletes. De általában Aro vagy Bella a kedvencem, ebből a történetből.

7. Ha megfilmesítenék az egyik írásod, kit szeretnél, hogy eljátsszák a főszereplő(ke)t?
             Mivel eddig csak fanfic-eket írtam, ezért úgy lenne helyes, ha az eredeti szereplők játszanák, bár nem igazán rajok értük. 

8. Mit érzel, mikor írsz?
            Általában az érzéseimet szoktam csitítani, mikor írok. Ha dühös vagyok, akkro megnyugszom, ha szomorú, akkro kiírom magamból, ha boldog, akkor megosztom másokkal... De általában izgatott vagyok, hogy vajon mit szóltok hozzá. 

9. Milyen iskolában jársz?
             Végzős gimnazista vagyok.

 10. Mik a kedvenc filmjeid?
              A tíz csapás már jó ideje favorit, de most szeretem még A burok c. filmet és A szinglifejvadászt.

 11. Van kedvenc országod/városod? Mi az?
                 Imádok utazni, szóval rengeteg van *-* A legfontosabbak Oroszországban Szentpétervár és Moszkva, Spanyolországban Barcelona, Franciaországban Lyon, Olaszországban Jasolow Velence és Róma, ezeken kívül Anglia és Írország. 

Puszi:
LilyV 

U.I.: A következő fejezet előreláthatóan hétvégén kerül majd fel. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése