2014. szeptember 7., vasárnap

Hírek, magyarázat mi egymás

Sziasztok!
Sajnálom, hogy nem tudok rendszeresíteni egyik blogon sem, de most kezdem az egyetemet és elég sok mindenhez hozzá kell szoknom még. Erre a hétre is rengeteg programot szerveztek, még hétvégén sem tudtam haza menni. Persze koliba van net még ha őrült lassú akkor is. De a programok miatt nem igen marad időm semmire.
Ami igazán érdekelhet titeket, hogy mikor lesz friss … Háát öhm nem tudom. A Kígyó a Főnix és az Oroszlán c. blogomra már készül, lassan de biztosan. Ha oda felkerült, akkor jönnek a The Inscrutable Girl-re az utolsó részek és azután folytatódik majd a Kígyó a Főnix és az Oroszlán.
Volt hogy szóba került, hogy nyitok új blogot, mivel rengeteg ötletem van, de erre csak nyáron vagy a Kígyó a Főnix és az Oroszlán befejezése után kerülhet sor.
Sulisoknak jó tanulást – tudooom ilyen nem létezik, de akkor is xD

Puszi:

LilyV
xoxo

3 megjegyzés:

  1. Szia sajnálom hogy még mindig nincs friss. De én kitartóan várom a folytatást. Én itt leszek és várok. Addig is puszi és sok. Sikert a tanulmányaidhoz. Üdv reni

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég! hálásan köszönöm tényleg és nem is hagylak cserben titeket.
    Az egyetem melletti időbeosztás nem sikerült sehogy sem megoldanom, rettenetesen béna voltam mindig is az időm beosztásával :/
    De már nem kell sokat várnotok :) Hamarosan remélhetőleg még ebben a hónapban folytatom a történetet :D

    El sem tudom mondani, hogy mennyire hálás vagyok a kitartásotokért!!! <3

    VálaszTörlés