2015. július 4., szombat

Magyarázat ...

Sziasztok!

Sajnálom, hogy eddig húztam vontam, de az egyetem elég sok időt elvett  meg az ingázás és mikor volt időm akkor sem tudtam valahogy írni.
Ez persze mind csak szabadkozás és magyarázkodás.
De nem tudok elégé szabadkozni és elég nagy köszönetet mondani mindazoknak, akik eddig is kitartottak a blog mellett és mellettem.

Azt a fejezetet, amit ma felteszek már csak egy fogja követni, egy záró rész...
Utána mi lesz? Nem tudom. Ha gondoljátok teszek fel ötleteket, hogy milyen blogot nyithatnék a Kígyó, a Főnix és az Oroszlán mellett, de az a blog is csak szezonális lenne. Vagyis csak nyáron  illetve elvétve TALÁN egy-két fejezet az év során is felkerülhet. Az ötleteimet és a szavazást, majd az epilógus után töltöm fel.

Köszönöm a türelmeteket!
Puszi:
LilyV


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése