2012. április 18., szerda

Díj *-*


Köszönöm szépen Minie95-nek és Daphne Collinsnak.

 
A díj szabályi:
1. Köszönd meg a díjat annak, aki gondolt rád és elküldte neked!.
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küld tovább a díjat 4 másik blogtársadnak!
5. Linkeld be őket!
6. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy tudjanak a díjról!
 
7 Dolog rólam:
1. Most jöttem vissza Londonból, de ha szerencsém lesz, akkor nyáron 1-2 hónapra megint kimegyek
2. Jelenlegi kedvenc könyvem A bukott angyalok városa (még nem olvastam ki)
3.Baromi pesszimista vagyok, de küzdök ellene xD
4. Van egy szivacspárnám, amit mindenhova viszek magammal, mert nem tudnék nélküle aludni xD
5. Kevés ember van, akinek képes vagyok igazán beszélni arról, ami bennem zajlik.
6. Nagy dumás vagyok, valaki fel dob egy témát én képes vagyok órákig beszélni róla.
7. Még a legrosszabb napjaimon is nevetek és mosolygok mint egy idióta.

Akiknek küldöm:
1. Cherry Dreambell
2. Lexy
3. Katie

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépen köszönjük a díjat! <3
    Puszi<3 Cathy&Becky

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! :D
    Nincs mit :D Gratulálok hozzá :D
    puszi <3
    xoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés