2012. február 20., hétfő

Díj *-*


Nagyon szépen köszönöm Minie95-nek!

 
Szabályok:

1. Értesítsd azt a bloggert, aki adja, hogy megkaptad!
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
4. Írj ki magadról 6 dolgot!
5. Add tovább négy - azaz 4 - írónak!
6. Értesítsd a díjazottakat!

 
Rólam:

1.Nem bírom, ha a hátam mögött beszélnek ki, inkább legyen merszük a szemembe mondani a véleményüket.
2. Inkább a sós dolgokat szeretem, mint az édességeket.
3. El szeretnék jutni Japánba, USA-ba és Angliába. ( Angliába még idén tavasszal elmegyek *-*)
4. Vannak napok, amikor a szomorú számok vidítanak fel.
5. Nem bírom ki, hogy ne használjak smile-kat egyszerűen imádom őket
6. Egyik részem hisz a természetfelettiben, a másik viszont el sem tudja képzelni, hogy létezik.

 
Akiknek küldöm:

1. Jess
2. Lexy

4 megjegyzés:

  1. Szia Lily!

    Nagyon szépen köszönöm, aranyos hogy gondoltál rám:)
    Puszillak♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Jess!
    Nincs mit köszönnöd, igazán megérdemelted ezt a díjat :D
    puszi <3
    xoxoxoxoxoxox

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyonszépen köszönöm a dijat, nagyon jóól esett! :) ezt a dijat pedig még senkitől sem kaptam és ez tetszik eddig a legjobban! :D Mégegyszer nagyon köszönöm! Nagyon kedves vagy!
    Puszii <33

    VálaszTörlés
  4. Szia :D
    Szívesen ajánlottam fel neked :D őszintén bevallom, hogy megnéztem, hogy ilyet még nem kaptál-e azért ezt kaptad :D örülök, hogy tetszik a díj :D
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés