2012. február 4., szombat

A blog első két díja *-*



Nagyon szépen köszönöm Daphne Collinsnak és Szaszanak!

 
Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!
 
Rólam:

1. Sokakkal ellentétben nem bírom a valóságshow-kat.
2. Akaratos vagyok, épp ezért addig heccelem magam, amíg elérem amit akarok.
3. Örök kedvenc énekesnőm Avril, kedvenc bandám, hát most több is van Simple Plan, Linkin Park és Evanescence.
4. Anyum folyton azzal csesztet, hogy túl makacs vagyok, vele szemben mindenki más dicsér érte.
5. Általában fiúsan öltözöm, erre utal az is, hogy 13 voltam, amikor először vettem fel magassarkút.
6. Imádom a fantasy-ket és nem csak a vámpíros vagy varázslós témájúakat.
 
Akiknek ajánlom a díjakat:


Pussszi: Zsó 

4 megjegyzés:

  1. Szia Lily!
    Istenemisteneem!!! Köszönöm, köszönöm, köszöszönööm ♥♥♥♥♥ Nagyon köszönöm ♥ Ezt akkor én is kitehetem? :'))
    Még egyszer köszönöm szépen!!♥♥
    Puszii♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akkor egy pillanat... mind a kettőt megkaptuk?♥

      Törlés
  2. Szia Lily!

    Köszööööönöööööööm!!!
    Nagyon szépen köszönöm a díjakat! (: Igazán jól esik, hogy gondoltál rám! Amint lesz pár szabad percem ki is rakom majd őket!

    Mellesleg gratulálok hozzájuk! Úgy gondolom, hogy te is megérdemled ezeket a díjakat! (:

    Még egyszer nagyon szépen köszönööööööm ♥♥!

    Sok puszit neked!

    Minie95

    VálaszTörlés
  3. sziasztok! :D
    Nagyon szívesen, megérdemlitek :D
    Cherry, igen kirakhatod a blogodra mind a kettőt :D
    köszönöm szépen Minie ^^
    pusszi <3

    VálaszTörlés