2013. január 14., hétfő

Díj *-*

A díjat nagyon de nagyon szépen köszönöm  Dominak Pikanak és Rekaa888-nak!<3




1. Ha megkapod a díjat, készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet.

2. Válaszolj őszintén a kérdésekre.

3. Összesen 5 személynek küldheted tovább.

4. Ezt egytől-egyik át kell másolnod a lapodra – kivétel a válaszokat.

5.A díjat vissza nem küldheted. (Akitől kaptad, annak nem adhatod, de te többször is megkaphatod)




Kérdések:

 

1.Mi a kereszt neved?
Zsófia ( régen utáltam, most se szeretem túlzottan, szóval aki Zsófiának hív arra a pokolnál is rosszabb vár ... a Zsófival és hasonlókkal már megbarátkoztam )

 

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Őszintén? Nem volt még olyan szám, amin sírtam volna, pedig  szeretem a szomorú számokat is.

 

3. Félsz a sötétben?
Régen féltem, kiskoromban az árnyakat mindig szörnyek néztem aztán anyukám azt mondta, próbáljak tárgyakat behelyettesíteni az árnyékokba és akkor nem oylan félelmetes. Most már egyáltalán nem félek, de ha nem tudok aludni, akkor imádok dolgokat, szörnyeket helyettesíteni, amíg el nem alszom.



 
4. Szerelmes vagy valakibe?

Öhm … Magán jellegű kérdés xD Na jó, végül is nem titok, hogy igen.





5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?

Tyű, a legcikibb? Azt hiszem, amikor az rányitottam az exbarátomra amikor egy csajjal volt. Akkor már nem voltunk együtt meg nem is volt túl komoly kapcsolatunk, de azért nagyon gáz volt, utána két hónapokig nagy ívben kerültem xD




6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Naná hogy! Szerintem mindenki ölt már gondolatban. Én sem vagyok ez alól kivétel.





7. Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?

Nem vagyok babonás, általánosságban nem vagyok tisztában a dátumokkal, észre sem veszem, ha péntek 13 van. Én úgy gondolom, hogy nekem se nem szerencsés, se nem szerencsétlen, csak egy átlagos nap.





8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?

Egyke vagyok és édesanyám egyedül nevel. Sokat dolgozik, de még így is úgy gondolom, hogy szinte mindent tud rólam, bár nem mernék arra megesküdni, hogy nincs valami apróság, amit nem tud …




9. Hallgatsz olyan zenét, amit a barátaid előtt szégyellsz?

Nem. Felvállalom az ízlésemet, vannak olyan számok, amiket a barátaim nem szeretnek, de nem szégyellem előttük, mert mind mások vagyunk, avagy ízlések és pofonok.





10. Kiskorodban sírtál, mikor szurit kaptál?

Ooh, de még hogy! Anyu szerint majdnem eladtam a rendelőt, amikor oltásokat kaptam kiskoromban xD




11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?

Fogalmam sincs. Jöhetnék a dogmával, hogy nem változnék, de ezt nem tudhatom. Persze nem önszántamból változnék meg, de nem tudhatom miken mennék keresztül, amíg híres lennék. De hogy őszinte legyek nincs benn a nagy életcéljaimban, hogy híres legyek.De ha híres lennék vagy ha gazdag lennék beutaznám a földet *-*



 

12. Szoktál álmodozni?

Szoktam, szerintem mindenki szokott néha. Főleg azok, akik történetet írnak. Úgy gondolom mi mindannyian álmodozunk, és azokból az álmokból, amiket egyszer elképzelünk azokból alakulnak ki a történetek Happy End-jei …( vagy legalábbis nálam igen)





13. Járnál Chace Crawforddal?

Öhm, meg lehet kövezni érte, de a drágalátos google nélkül fogalmam sem lenne ki az. Nos megnéztem képen. És a szemei gyönyörűek, (kék a kedvenc színem szóval ezen nincs mit magyarázni xD) de egyébként az a mindenkinek bejövős cuki srác, aszem épp ezért nem járnék vele …





14. Hány gyereket szeretnél?

Ööö nem tudom, kettőt vagy kettőnél többet, nem tudom, amennyi sikerül annyi lesz.




15. Adni vagy kapni jobb?

17 vagyok, nagyrészt túl a zűrös serdülőkoromon, és eljutottam arra a szintre, hogy adni jobban szeretek.



 

16.Titkom.:

Titkok … titkok. Ha elmondanám őket nem lennének titkok … Szóval bocsi drágáim, ezeket megtartom magamnak :P



 

17. Bakancslista.:- Elvégezni az egyetemet és a gimit
- Jó állást kapni
- Családot alapítani
- Világ körüli utat tenni
- Találkozni legalább egy általam ismert és szeretett külföldi színésszel/énekessel



 

Akiknek tovább küldeném.:



1.  Anitanak
2.Lexy-nek
3. Christinanak


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése