2012. augusztus 22., szerda

Díj *-*

Köszönöm a díjat Anitanak!

Szabályok:
-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés

 
11 dolog rólam:

1. Nagy nyelvtanulási álmaim vannak, az angol illetve a német után oroszul, franciául, spanyolul és olaszul is meg akarok tanulni. Csodás álmok, kevés eséllyel xD

2. Tanárnak készültem, most már a mérnöki pályával is kacérkodom, de nem tudom, hogy mit hoz a jövő

3. Szeretnék egy pici tetkót, de anyám falra mászik az ötlettől.

4. Imádom az autókat.

5. Imádom a könyveket és a történeteket, általában a fantasy-kat, de ritkán teszek kivételt :D

6.  Harry Potter 4. része volt az első könyv, amit végig elolvastam.

7. Most éppen Jeaniene Frost Cat és Bones könyvsorozatát kezdtem el olvasni idáig imádom.

8. Mániákus körömfestő vagyok, igaz inkább csak a sima körmöket szeretem, nem a mintásakat, de ritka körömlakk nélkül látni.

9. Mostanság a Tv egyszerűen nem tud lekötni annyira, mint régen.

10. Van egy kagylógyűjteményem Görög és Olaszországból, tengerpartól nem térek haza kagyló nélkül.

11. Imádok írni és olvasni egyaránt, de érdekes mód a magyar, mint tanóra valahogy nem foglalkoztat.

11 kérdés-válasz:

1. Milyen országot szeretnél meglátogatni?
Húh, nem tudnék egy országot megjegyezni. Voltam Angliában és Görögországban, de még vissza akarok menni.( imádom a görög történelmet és kultúrát) Ezenkívül az élen szerepel USA és Oroszország is. De Franciaország, Spanyolország és Japán is érdekel.
 
2. Hol szeretnél élni?
Őszintén szólva ez egy remek kérdés. Egy részem mindenképpen külföldön akar élni, de a másik nem akarja elengedni az otthonát. Vagyis nem tudom, ott, ahol boldog lehetek.
 
3. Hiszel a csodákban?
Igen, hiszek. Sokkal könnyebb hinni a csodában, mint elfogadni a csúf valóságot.
 
4. Horoszkópod?
Skorpió vagyok.
 
5. Mi az amit elsőként megnézel egy pasin?
Általában a szemét vagy a száját :D
 
6. Kit szeretsz a legjobban?
Anyukámat, bár tény, hogy rengeteget veszekszünk mostanában.
 
7. A legjobb érzés?
Ez sokak szerint nyálas lesz vagy valami, de mindenképpen a szeretet.
 
8. Mivel lehet téged bármikor megnevettetni?
Hangulat kérdése. De általában bármi olyannal, ami nem más gúnyolásával és bántásával kapcsolatos.
 
9. Kávé vagy tea?
Régebben a teára szavaztam volna, de az elmúlt egy évben a barátnőm rászoktatott a tejeskávéra :D
 
10. Mit gondolsz az álmokról?
Úgy gondolom, hogy a problémáink és a gondolatain levetülései, szerintem így dolgozzuk fel a nap szörnyűségeit.
 
11. Kit hiányolsz a legjobban?
Az édesapámat. Több, mint 11 évvel ezelőtt elvesztettem …

11 Kérdés:

1.  Mi a leghőbb vágyad?
2.  Melyik a kedvenc színed?
3.  Mik a céljaid a jövőre nézve?
4.  Mik a kedvenc könyve(i)d?
5.  Ki a kedvenc író/írónőd?
6.  Milyen fajta zenét szeretsz?
7.   Miért kezdtél el írni? ( Mi ösztönöz?)
8.   Melyik kultúra érdekel a legjobban?
9.   Ki a kedvenc karaktered és melyik filmből/könyvből?
10.  Van kabalád, ha igen, akkor mi?
11.   Mi a legnagyobb őrültség, amit egyszer ki szeretnél próbálni, vagy csinálni?

Akiknek küldöm:

1. Lexy - Diamond eyes- vajon te is egy vagy közülük?
2. Niiki - Filia Lunacy
3. Cassie B. - Memories and lies { Az emlékek fájnak és én nem tudom elviselni a fájdalmat}
4 Bonnie Wheatbloom - Halhatatlannak születtem - A vér kötelez
5. Minnie95 - Edward és Bella szerelme
6. Jess - My Sun and My Paris
7. Kemra - Surrexit gemini


Sajnálom, de nem tudok több emberkét találni, mert a másik blogom is megkapta ezt a díjat – aminek persze nagyon örülök és köszönöm - azonban képtelen vagyok ennyi embert összeszedni és azt sem akarom, hogy akiknek több blogját olvasom, a többi blogjára is elküldjem, így kiválasztottam a több blogosok közül azt amelyiket a legjobban szeretem.

Mindenkinek gratulálok! És még egyszer köszönöm!
Puszi mindenkinek! <3
Zsó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése