2012. október 4., csütörtök

35.Fejezet – Cullen's children

Sziasztok!
Ahogy mondtam, hoztam a friss, a következő valamikor hétvégén érkezik, aztán vissza próbálok állni a kedd-csütörtök párosításra. 
Coldplay-től a Paradise c. szám ihlette, tudom, nem igazán látszik rajta xD
Jó olvasást!
Pussz: Zsó
xoxoxoxoxo
 
A mai nő táskája sűrített mása az életének: van benne személyi igazolvány, munkaadói igazolvány, gépkocsivezető-jogosítvány, slusszkulcs, lakáskulcs, esetleg a szeretője lakásának a kulcsa is, cigaretta, gyufa vagy öngyújtó, rúzs, púder, szempillafesték, zsebnaptár karikázott számokkal, fejfájás-csillapító, menstruációsgörcs-oldó, esetleg fogamzásgátló labdacsok, zsebkendő az orrnak, zsebkendő a rúzsnak, fésű, manikűrkészlet, soroljam tovább? Mindig mindenre készen, teljes fegyverzetben...
Szilvási Lajos

 
(Bella szemszöge)
Amikor már azt hittem, mára ennyi volt. Nincs több veszekedés vagy ördögi tervek szövögetése, rettenetesen tévedtem. Tudtam, hogy egyszer eljön ez a nap, amikor beszélni akar velem. Úgy tűnik nem várhat ez a beszélgetés sem, muszáj most megbeszélnünk ezt az egész kavarodást kettőnk körül. Igen, igaza lehet itt az ideje átbeszélni az eltelt időt és én újra a szárnyaim aláveszem őt, ő pedig falaz nekem. Milyen szép is a kapcsolatunk? Kár, hogy olyan kevés idő adatott meg nekünk. De ez a létezés. Semmi sem tart örökké. Aztán ahogy kérte, éjfél előtt pár perccel kiszökök a kastélyból, figyelve, hogy az őreim ne hallják meg, hogy kimásztam az ablakon. Hogy aztán a megszokott helyen találkozzunk az erdőben ...

(Edward szemszöge)
Meg esz a fene, hogy megtudjam miről beszélt Bella Aroval. Idegesít, hogy semmit sem értek ebből, mikor a gyerekeimről is szó van. És még így sem magyarázzák el nekem is. Pedig jogom lenne tudni róla, vagyis ... na jó ez így furcsa, mivel én tehetek róla, hogy nem lehettem velük, amíg felnőnek. De meg fog változni valamit ki fogok találni, hogy közelebb kerüljek hozzájuk. De ahhoz az is kell, hogy legalább pár dolgok megtudja róluk. Viszont így, hogy Aro és Bella nem mondanak el nekem semmit sem elég nehéz. Gondolkodva léptem be a szobámba, ahogy Tanya üldögélt az ágyon, várakozóan nézett rám.
- Tanya, nincs semmi szükség arra, hogy kavarj Bellanál. Azzal az egész családnak ártasz. Nem kérem, hogy legyetek öri barik vagy mi a szar, de legalább maradj csendben. - mondom nyugodt hangon.
- Nem értem, miért kéne csendben maradnom, amikor Bella azon munkálkodik, hogy elvegye a férjemet tőlem! - vág vissza azonnal védekezősen.
-Nem akar tőlem semmit! Szóval ne aggódj nem akar tőled elvenni, már ha ez egyáltalán lehetséges. Tudod nem vagyok tulajdon, hogy így beszélj rólam! - mondom nyugalmat feccőlve a hangomba.
- Jó, tudod, hogy értettem! - vágja rá védekezve.
- Oké, inkább hagyjuk ezt a témát. - sóhajtottam fel lemondóan. És ő nem is rizsázott tovább, valahol mélyen pedig azt akartam, hogy igenis beszéljünk még, de ő nem így gondolta, azonnal rám mászott, én meg csak férfiből vagyok ...

(Alice szemszöge)
Este Jasperrel Bellaékról beszéltünk, hogy hogyan is segíthetnénk nekik. Aztán már pihentünk egy kicsit. Amikor reggel egy látomás bontakozott ki a szemeim előtt, láttam a gyerekeket, beszélni valakivel, talán Bellaval. Nem hallom a zümmögéstől, amit valószínűleg Bella mentális pajzsa tesz a képességemmel. De azt tudom, hogy emiatt a beszélgetés miatt később a Volturi testőrök hívnak majd minket megbeszélésre, úgy 5 perc múlva. Éppen ezért Jazzel rendbe szedjük magunkat és várjuk az őrt. Akivel a trónterembe megyünk. Csak a gyerekek és Marcus volt ott. Bella és Aro sehol. Én azonnal megölelem és megpuszilom Tony-t és Nessie-t. Amióta itt vagyunk több időt töltök velük. És próbálok közelebb kerülni hozzájuk. Furcsa, mert bár csak néhányszor futok velük össze a folyosókon vagy esetleg meglátogatom őket a szobájukban és pár percig beszélgetünk, de mégis valahogy olyan érzés velük lenni, mintha már csecsemő koruk óta ismerném őket, annyira hasonlítanak a szüleikre.
- Miért vagyunk itt? - kérdezem érdeklődve pislogva Nessie-ékre.
- Mindjárt jönnek anyuék és elmondják. - mosolyog lágyan Tony. Körülbelül két másodperccel később befutnak a többiek is. Aztán egy egész 45 perccel később Aro és Bella együtt lépnek be a terembe.
- Helló! - mosolygok Bellara.
- Sziasztok! Nem igazán akarok köríteni. Úgyhogy inkább elkezdem, rendben? - kérdezi kiegyensúlyozottan.
- Igazából kételkedem benne, hogy egyáltalán képes vagy-e ilyesmire. - nevet fel Emm, mire Bella is széles mosolyra húzza ajkait.
- Az én vicces mackóm. - végül Bellaból is kitör a nevetés. - Visszatérve a témához … a tegnapi beszélgetésről van szó. Nem részletezem, szerintem már mind tudtok róla. - mondja sértő él nélkül. És lássuk be ez igaz volt, talán csak Irina nem tudott az egészről, de a Denalik most úgy sincsenek itt. - A lényeg, hogy a gyerekeim a Birodalmon belül Volturik és mindenki Volturikén ismeri őket, de ez így eléggé hiányos.
- Ezt nem igazán értem. - mondja Edward, de hangjában mintha már megszokás lenne. Nem mondom, hogy nem értem meg …
- A királyságok határvonalai a Birodalom megalakulásával is fennmaradtak. A királyságokon belül vannak különleges szabályok. Például az én nevem is változik, a királyságokban ... a kastélyokban elsősorban a királyok neveit viselem, de azokon kívül mindenki csak Volturinak hív. A gyerekeim a Birodalom alakulása előtt születtek. Így ők teljes jogú Volturik, ugyanakkor Jake segítségével biztosítottam az életüket az alakváltók közt is. Akárhogy is történne, ők Jacob nevét is viselik, a saját védelmükben. De ez nem minden ...
- Komolyan, mindenhez köze van ennek a rohadt politikának mert már baromira elegem van belelő! - nyafogja Tanya. Legszívesebben megtépném és nem sok választ el tőle, amikor Bella folytatja.
- A teljes nevük Cullen Volturi Black. - fejezi be mondandóját és ugyancsak leesett állal nézünk rá. Megkapták a nevünket! Ez remek! Jajj Bella, imádlak, hogy gondoltál erre!
- De ez nem lehet! Te nem vagy Cullen, sosem voltál! Nem adhattad csak úgy nekik a nevünket! - ellenkezik dühösen Tanya.
- Tanya elég! - parancsol rá Edward kicsit dühösen, látom bátyán arcán az elégedettséget, de most nem vele foglalkozom, főleg nem akkor, amikor láttam, hogy Bella arca aprót rándul. Tanya kijelentése miatt?
- Ez elég bonyolult, de megtehettem. - válaszolja ridegen Bella.
- Akkor még nem volt Birodalom, te mondtad! Nem álltál fölöttünk, nem tehetted meg! - ellenkezik tovább Tanya. Bella elgondolkodó arcot vág, talán hihető választ keres? Nem értem, miért. Lehet más valami gondolkoztatja el? Nem tudom, de mielőtt Bella bármit is mondhatna Carlisle szólalt meg ...



3 megjegyzés:

  1. hali
    mit is írjak
    -Bellát akarja vissza de Tányát kur....
    -Tanya ott rug Bellába ahol a legjobban fáj
    ja mig el nem felejzem én visszavonám ezt a kijelentést
    jo lenne ha a 3király is a sarkára állna s kiosztaná öket Cullen-Daneli klant mert már nagyon megérdemlik
    azt hiszem ennyi
    várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kíváncsi voltam, hogy mit terveznek Aroval, valami hasonlóra számítottam. :)
    Tetszett az Alice szemszög, örülök neki, hogy legalább ő próbálkozik Bella és Edward ügyében.
    Őszintén mondva nem tudom, melyikre haragszom jobban, és ez azért meglepő mert az egyik illető Tanya és nála nem sok "embert" utálok jobban. :)
    Valamilyen szinten jogos volt a felháborodása, végül is annyira nem volt joga a nevüket adni, ugyanakkor meg teljesen természetes. oké ez most érdekes lett na mindegy :D. ez az én véleményem végül is.
    A másik személy Edward...
    valahol ott mélyen szunnyad benne az apai ösztön, bár még kellene ásni, hogy elő is bukkanjon, mert ez még elég siralmas. pedig lehetett volna ideje, hogy megeméssze, hogy apa. Bár Bella meg a Volturis titkok elvonhatták a figyelmét.
    egyszerűen nem értem, és idegesít a viselkedése, vissza akarja kapni Bellát, és közben egyáltalán nem ez látszik rajta, elég idegőrlő. :/
    Viszont egyetértek Renivel, hogy a 3király kipofozhatná végre azt az idegesítő cafkát. Utána lehet befogná végre azt az óriási száját vagy tenne egy szívességet és megöletné magát a viselkedésével. :D
    Viszont jó tudni, hogy a Bella gyerekei legalább a család többi tagjával igyekszik jóban lenni, Alice-t meg eleve imádom, meg ő is imádnivaló szóval nincs nehéz dolga senkinek :P.
    Most más tényleg nem tudom, hogy mikor van friss, de asszem jobban kell figyelnem :D. Érdekes volt ilyen sok szemszögből olvasni a fejezetet, bár kicsit rövidebb volt mint szokott én így is örültem neki. :D Meg hát első a tanulás hiába szeretünk olvasni és írni. :)
    Mi van Bellával az erdőben? Kiakadt a kíváncsiskodós receptorom :D, van gondolkodni valóm az biztos.
    Várom a kövit akkor mint mindig.
    Puszi
    Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :D

    Reni :D
    röviden tömören, pontosan, ez Edward meg amolyan pasi ... xD
    Tanya meg Tanya, nem a szívünk csücske xD
    A 3 királyról annyit, hogy Arot nem kell félteni, ő szíves örömest fog Edbe rúgni, amikor és ahogy csak lehet ^^ Caius próbál ettől távol maradni, míg Marcus csendben figyel a háttérből és akkor szól bele ha muszáj lesz :D de Arot nem kell félteni :D

    Szilvi :D
    ez nem az egész story, korántsem :D ezt garantálom :D Alice ő azért tényleg Alice, aki bármikor közben jár Ed-Bella ügyéért :D
    Tanya ... nem épp a legszentebb és legjobb csaj ... tényleg jogos a felháborodása, ezt nem cáfolom, Edward a férje ... de azért a tapintat nem vesztett ki teljesen a világból
    Igen, Edwardnak ott van minden titok meg minden, de egyetértek ezzel az apasággal ... ez semmi, de már nem tervezem sokáig ezt így folytatni Edward és a gyerekek közt :D
    Ahogy Reninek is írtam, Aro idáig is elég szerepet kapott a történetben, ezután is fog és több alkalommal is felnyitja Edward szemét, hogy mekkora egy senki ^^
    a gyerekeknek igazándiból csak Tanyaval és Edwarddal vannak problémájuk, a többiekkel nincsenek fenntartásaik :D
    igazad van Alice-szel kapcsolatban :D ő már csak ilyen :D
    sajnálom, hogy megbonyolítottam a történteket a frissekkel :/ de próbálom normalizálni kedd-csütörtökben :D
    sajnálom, tudom, hogy rövidebb volt, de a hetem hát nem volt egyszerű ... de mindent megteszek, hogy bezsúfoljam a napjaimba :D
    Bella és az erdő ... hát ez egyenlőre titok :P nem hiába írtam így :D gondoltam, hogy ezen megakad majd a szemed/szemetek :D

    ha minden igaz ma fel is teszem az új fejezetet :D
    köszönöm a véleményeiteket <3
    puszi<3
    xoxoxoxoxo

    VálaszTörlés